İSTANBUL AVCILAR İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Sözleşmeli Öğretmenlerin Göreve Başlama İşlemleri

Sözleşmeli Öğretmenlerin Göreve Başlama İşlemleri

 

2019 Yılı Sözleşmeli Öğretmenlik için 30/07/2019-05/08/2019 tarihleri arasında başvuru yapan ve 09/08/2019 tarihinde İlçemiz bünyesindeki eğitim kurumlarına sözleşmeli öğretmen olarak ataması gerçekleşenlerin 29/08/2019 tarihine kadar Müdürlüğümüz İnsan Kaynakları Öğretmen Atama Bölümüne şahsen teslim edecekleri belgeler aşağıda belirtilmiştir.

  1. Lisans diploması veya mezuniyet geçici belgesinin aslı ve onaylı örneği.
  2. Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/ Pedagojik Formasyon Eğitim Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği,
  3. Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yüksek Öğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğrenimin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yüksek öğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi
  4. Pedagojik Formasyon Belgesi
  5. Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet)
  6. Mal Bildirimi (Müdürlüğümüzden temin edilebilir)
  7. Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu.
  8. Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması formu (Aşağıda bulunan linkten indirilip bilgisayar ortamında doldurularak Müdürlüğümüze teslim edilecektir.)
  9.  Askerlik Durum Belgesi. 

      10. Nüfus Cüzdan belgesi Aslı ve Fotokopisi

      11. Elektronik Başvuru Formu Aslı ve Onaylı 

Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması formu

Cihangir Mah. Ormanlı Cad. Avcılar Hükümet Konağı No 55 Kat 3 Avcılar/İSTANBUL - 0212 509 54 54 / 590 02 37 / 694 15 78 / 509 96 11

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.