İSTANBUL
AVCILAR İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Sözleşmeli Öğretmenlerin Göreve Başlama İşlemleri

2019 Yılı Sözleşmeli Öğretmenlik için 30/07/2019-05/08/2019 tarihleri arasında başvuru yapan ve 09/08/2019 tarihinde İlçemiz bünyesindeki eğitim kurumlarına sözleşmeli öğretmen olarak ataması gerçekleşenlerin 29/08/2019 tarihine kadar Müdürlüğümüz İnsan Kaynakları Öğretmen Atama Bölümüne şahsen teslim edecekleri belgeler aşağıda belirtilmiştir.
- Lisans diploması veya mezuniyet geçici belgesinin aslı ve onaylı örneği.
- Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/ Pedagojik Formasyon Eğitim Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği,
- Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yüksek Öğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğrenimin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yüksek öğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi
- Pedagojik Formasyon Belgesi
- Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet)
- Mal Bildirimi (Müdürlüğümüzden temin edilebilir)
- Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu.
- Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması formu (Aşağıda bulunan linkten indirilip bilgisayar ortamında doldurularak Müdürlüğümüze teslim edilecektir.)
- Askerlik Durum Belgesi.
10. Nüfus Cüzdan belgesi Aslı ve Fotokopisi
11. Elektronik Başvuru Formu Aslı ve Onaylı