İSTANBUL AVCILAR İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Sözleşmeli Öğretmenlerin Göreve Başlama İşlemleri

     İlçemiz eğitim kurumlarına sözleşmeli  öğretmen olarak atananların kararnameleri Müdürlüğümüze ulaşmış olup, ataması gerçekleşen öğretmenlerin aşağıda belirtilen evraklar ile birlikte 21 Eylül 2020 Pazartesi gününden itibaren Müdürlüğümüz Atama Bölümüne gelmesi gerekmektedir.

 

a.       Lisans diploması veya mezuniyet geçici belgesinin aslı ve onaylı örneği.

b.      Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tessiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitim Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği;

c.       Yurt dışındaki yüksek öğetim kurumlarından mezun olanların, Yüksek Öğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğrenimin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yüksek öğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi.

d.      Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet)

e.      Mal Bildirimi (Müdürlüğümüzden temin edilebilir)

f.        Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü  bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu.

g.       Askerlik durum belgesi.

h.      Elektronik Başvuru Formu Onaylı.

Cihangir Mah. Ormanlı Cad. Avcılar Hükümet Konağı No 55 Kat 3 Avcılar/İSTANBUL - 0212 509 54 54 / 590 02 37 / 694 15 78 / 509 96 11

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.